MULJULAN KYLÄYHDISTYS RY
Rantakala Kylämajalla 6.8.2017 klo 11.00, omat ruokailuvälineet mukaan. Kiteen ev.lut. seurakunta ja seurakuntapiiri järjestävät vaelluskirkon 20.8.2017 klo 13.00. Lähtö ja kirkkokahvit Kylämajalla. 29.4. - 1.5. Kevätmatka Tallinnaan, matkaohjelma ja ilmoittautuminen 15.01  Kyläyhdistyksen hallitus kokoontuu Salakkaniemessä kylämajalla klo 17.00 Kommentti pidetystä Uudenvuoden tapahtumasta 30.12 Läsnä oli noin neljäkymmentä henkilöä. Rosvopaisti oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilotulitteet saatiin ammuttua turvallisesti ja muutenkin tilaisuus oli erittäin onnistunut. Järjestäjät kiittää mukana olleita ja toivottaa Hyvää vuoden jatkoa!
SIJAINTI
LINKIT
OSOITE Muljulan Kyläyhdistys ry Piimäjärventie 15 82380 Tolosenmäki
YHTEYS raimo.timoskainen@hotmail.com 0400 227876
TAPAHTUMAKALENTERI 2018
TAPAHTUMAKALENTERI 2017 Rantakala Kylämajalla 6.8.2017 klo 11.00, omat ruokailuvälineet mukaan. Kiteen ev.lut. seurakunta ja seurakuntapiiri järjestävät vaelluskirkon 20.8.2017 klo 13.00. Lähtö ja kirkkokahvit Kylämajalla. 29.4. - 1.5. Kevätmatka Tallinnaan, matkaohjelma ja ilmoittautuminen 15.1 Kyläyhdistyksen hallitus kokoontuu Salakkaniemessä kylämajalla klo 17.00 31.12  Kommentti pidetystä Uudenvuoden tapahtumasta. Läsnä oli noin neljäkymmentä henkilöä. Rosvopaisti oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Ilotulitteet saatiin ammuttua turvallisesti ja muutenkin tilaisuus oli erittäin onnistunut. Järjestäjät kiittää mukana olleita ja toivottaa Hyvää vuoden jatkoa!
WEB DESIGN BY MAINONNANHOITAJAT
SIJAINTI