MULJULAN KYLÄYHDISTYS RY
SIJAINTI
LINKIT
OSOITE Muljulan Kyläyhdistys ry Piimäjärventie 15 82380 Tolosenmäki
ALUEELLA TOIMIVIA YRITYKSIÄ • Annin kartano / Kestimäen Anni • Asennus R. Timoskainen Ky • Fysikaalihoitoa Kristallisäde • Hannu Huttunen (matkailuala) • Itämoto Oy • Karjalan Yhdistelmäjarrut Oy • Kiteen Metsäkoneurakointi Oy • Kiteen Moottorikoneistamo • Kotiapu Marleena • Maalausyhtymä • Muttonen Heimo, metsätalous • Neste • Rakennuspalvelu T:mi Jaakko Issakainen • Talouskauppa Immonen Ky • Torikauppias Päivinen • Ullan luomutila • Veekmas • Veljekset Hannonen • Veljekset Mustonen Oy
YHDISTYKSET / KIMPAT • Kiteen Vesikunta • Muljulan kalaveden osakaskunta • Muljulan Maamiesseura ry • Piimäjärven Erä ry • Piimäjärven kalaveden osakaskunta • Seurakuntapiiri / seurakunta