MULJULAN KYLÄYHDISTYS RY
Muljulan Kyläyhdistys ry hoitaa ja hallinnoi omistamaansa ranta-aluetta ja järjestää kylien asukkaille erilaisia tilaisuuksia että toimintatapahtumia. Kyläyhdistys toimii eri yhdistysten, Kiteen kaupungin ja seurakunnan kanssa erilaisten tilaisuuksien järjestelyissä. Kiteen kaupungin kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti Muljulan Kyläyhdistys ry hallinnoi Kiteen erä- ja riistapolkua. Varaukset voit tehdä puhelimella 0400 227876 tai sähköpostilla raimo.timoskainen@hotmail.com
TÄRKEITÄ PAIKKOJA JA RAKENNUKSIA • Muljulan Vanhahovi • Ellolan pihapiiri rakennuksineen Hammaskalliossa • Salakkaniemen rantamaja, sauna ja kota kyläläisten kokoontumispaikka Oriveden rannalla • Villesaari Piimäjärvellä • Erä- ja riistapolku
LUONNONKOHTEITA • Partiissuo ja Mustasaari (suo, Natura-alue) • Kiteen erä- ja riistapolku • Muljulan kannas • Hovilampi-Ylälampi (Natura-alue) • Lintutorni Kyöpelin vuorella • Juoksuhaudat ja panssariesteet
SIJAINTI
LINKIT
OSOITE Muljulan Kyläyhdistys ry Piimäjärventie 15 82380 Tolosenmäki
YHTEYS raimo.timoskainen@hotmail.com 0400 227876
TOIMINNAN TARKOITUS
TOIMINNAN TARKOITUS Muljulan Kyläyhdistys ry hoitaa ja hallinnoi omistamaansa ranta-aluetta ja järjestää kylien asukkaille erilaisia tilaisuuksia että toimintatapahtumia. Kyläyhdistys toimii eri yhdistysten, Kiteen kaupungin ja seurakunnan kanssa erilaisten tilaisuuksien järjestelyissä. Kiteen kaupungin kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti Muljulan Kyläyhdistys ry hallinnoi Kiteen Erä- ja riistapolkua. Varaukset voit tehdä puhelimella 0400 227876 tai sähkö- postilla raimo.timoskainen@hotmail.com
TÄRKEITÄ PAIKKOJA JA RAKENNUKSIA • Muljulan Vanhahovi • Ellolan pihapiiri rakennuksineen   Hammaskalliossa • Salakkaniemen rantamaja, sauna ja   kota kyläläisten kokoontumispaikka   Oriveden rannalla • Villesaari Piimäjärvellä • Erä- ja riistapolku
LUONNONKOHTEITA • Partiissuo ja Mustasaari   (suo, Natura-alue) • Kiteen erä- ja riistapolku • Muljulan kannas • Hovilampi-Ylälampi (Natura-alue) • Lintutorni Kyöpelin vuorella • Juoksuhaudat ja panssariesteet
WEB DESIGN BY MAINONNANHOITAJAT
SIJAINTI